LAZARIDES design

Inredningstrender av världsklass

Tapetvisning!

Kategori: Allmänt

Lovade att visa er tapeterna som vi ska ha i grovingången för några dagar sedan, de blev bortstädade så jag hittade dem inte men nu så!
 
Här är den urtrista grovingången so haren gammal nittiotalstapet och ett slitet platsgolv. När vi är färdiga kommer väggarna att lysa med den lyxiga tapeten jag valt och golvet kläs av vackert stengolv i naturtoner. Självklart kommer all förvaring att vara dold!
 
Tapeten kommer från Origin och kostade 979 :- rullen, men jag är ju inte dummare än att jag bara betalade 90 :- rullen ;-) Nordsjö Idé & Design har en stor outletavdelning i Göteborg. Det gäller bara att våga slå till direkt! Och just det är jag grym på. Jag ser direkt vad som funkar och velar inte med beslutet. Väntar man är det försent!
 
Bild på nuvarande tapet:
 
Bild på nya tapeten:
 
 
Vad tycker ni om mitt tapetval??
Kommentera inlägget här: