LAZARIDES design

Inredningstrender av världsklass

Superbilliga tapeter!

Kategori: Allmänt

 
Så lyxigt! Jag hittade denna superläckra tapet på fyndavdelningen på Nordsjö Idé & Design för 39:- rullen!!! Tapeten har kostat ca 800:- rullen innan den utgick ur sortimentet. Vilken flax! Hela rummet gick på 273:- När jag gick in i butiken tänkte jag leta efter något i turkosgrön nyans men när jag fick se denna så kändes det perfekt till min 14 månader dotters blivande rum. Färgen på tapeten är lite svår att
beskriva men den går åt matt hallonröd. Det är en vävtapet i vinyl som är väldigt tålig och går att torka av. Kommer bli snygg med gulddetaljer. Bara för att man är ett barn måste man inte ha hästar och traktorer på väggarna! Lika bra att hon får det lite flärdfullt direkt. Vi kommer att köpa en låg 140 säng direkt som ska ha en vit eller ljus sängram samt måla golven vita för att ljusa upp lite. Fabulöst!

KOMMENTARER:

  • Elisabeth säger:
    2013-04-28 | 20:58:54

    Lyckos där......fyndar och lyxar det. Blir nog superfint

  • Melissa säger:
    2013-04-28 | 21:15:05

    :-) lite flax förgyller vardagen!

Kommentera inlägget här: