LAZARIDES design

Inredningstrender av världsklass

Home Office -GO OVER THE TOP!

Kategori: Allmänt

Vill man sitta i ett typiskt kontor när man ska plugga, betala räkningar eller jobbar?
Det vill inte jag i alla fall.
 
Jag tror på att man ska fläska till det ordentligt, gillar man pasteller och färska blommor, kör då fullt ut med ett helhetskoncept. Jag tror att man får fler viktiga saker gjorda i en atmosfär som speglar den mest flärdfulla personligheten i dig.
 
Jag älskar riktigt maskulina 60-talskontoret med massiva träslag och läder om man balanserar upp det med vackra blommor i rosa och tangerine.  Jag har ett underbart arbetsrum men känner att nästa personliga projekt blir att inreda det fullt ut, tänka tre steg längre i vilken känsla jag vill ha när jag sätter mig och jobbar.
 
Jag vill inte känna att jag sitter och sliter utan att jag gör något extremt fabulöst i en fantastisk miljö.
 
 
 
 
Seaside Mix
 
Kommentera inlägget här: